Veelgestelde vragen

Wij zijn van elke werkdag vanaf 8:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar op het volgende nummer: 0481-745 544. Je kunt ons ook bereiken op [email protected].

Wij hebben een woonwinkel van Liviza in Elst Gelderland ( tussen Nijmegen en Arnhem). Hier kun je terecht met je vragen en wordt je zo goed mogelijk geholpen door onze interieur specialisten. Het adres is Dorpstraat 91 in Elst, voor de openingstijden klik hier! Ook hebben wij een shop in shop bij Loods 5 in Duiven.

In Nederland wordt ieder pakket standaard gratis thuisbezorgd. Kleine en middelgrote pakketten worden via PostNL en DHL in heel Nederland bezorgd, ook op de Waddeneilanden. Woon je op de Waddeneilanden en bestel je een groot meubel zoals een tafel of een kast kies dan voor premium verzending.

Voor bestellingen naar België worden verzendkosten in rekening gebracht. De exacte kosten kunnen worden bekeken door de producten in je winkelmand te plaatsen.

Zakelijke klant? Neem dan contact met ons op! Indien je meerdere producten tegelijk wilt bestellen gelden er andere inkoopprijzen en verzendkosten.

Na het verwerken van je bestelling verzenden wij zo spoedig mogelijk de track and trace code via de mail. Hiermee kun je je pakket op de voet volgen. Let op: Dit mailtje wil nog wel eens in de SPAM/ongewenste mailtjes terechtkomen. Bestel je een groot artikel zoals een kast of eetkamertafel dan neemt onze bezorgdienst BK-Transport contact met je op voor een passende datum voor de bezorging.

Wij werken samen met meerdere koeriers.

Wordt je pakket verzonden met PostNL of DHL dan ontvang je hiervan de track and trace met informatie van de bezorging.

Een groot artikel wordt geleverd met Brenger of BK-transport, zij zullen contact met je opnemen voor een passende datum voor de bezorging. Voor een groot meubel zoals een kast of tafel bieden wij twee soorten leveringen aan:

Gratis standaard bezorging

Onze koerier levert het pakket af op de begane grond achter de eerste voordeur. Woon je op de 1e verdieping of hoger? Indien er geen lift aanwezig is wordt het pakket op de begane grond geleverd. Wil je meer service, kies dan voor de optie hieronder.

Premium bezorging

Voor slechts €90,00 geniet je van professionele service. Wij brengen je meubels tot aan de 3e etage via de trap en hoger via de lift. Ons bezorgteam plaatst de meubels op de juiste plek, pakt ze uit en neemt het verpakkingsmateriaal mee. Jij bepaalt zelf het bezorgmoment, zodat je niet hoeft te wachten. Kortom: geniet van een zorgeloze bezorging.

Onze producten worden achter de eerste voordeur bezorgt dit betekend dan ook dat het bij aankomst niet in elkaar wordt gezet. Maar let op! Verschillende producten van Liviza worden geassembleerd geleverd! Dit betekend dat het product al gemonteerd in de doos verpakt is. Hierdoor kun je zo snel mogelijk genieten van je product. Als het product geassembleerd geleverd wordt staat dit aangegeven op de product pagina van het product, let hier dus goed op!

Als je niet volledig tevreden bent met je bestelde artikelen, heb je 14 dagen na ontvangst om aan te geven dat je het pakket wilt retourneren. Neem contact met ons op via [email protected] om dit aan te geven. Na het melden van de retour heb je nog eens 14 dagen de tijd om het pakket terug te sturen. Houd er rekening mee dat de kosten voor de retourzending van jouw huisadres naar ons adres voor eigen rekening zijn. Deze kosten kunnen variëren per bestelling. Bij het terugsturen van het pakket verwachten we dat je het met alle meegeleverde accessoires en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking terugstuurt. Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen, zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retour terugstorten.

Zorg ervoor dat je het product met zorg behandelt en bij retourzending goed verpakt. Als we een beschadigd product ontvangen, kunnen we de waardevermindering van het product aan de klant doorberekenen.

Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour verzending goed is verpakt. Mocht dit niet het geval zijn en wij een beschadigd product ontvangen kunnen wij de waardevermindering van het product op de klant doorberekenen. 

Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour verzending goed is verpakt. Mocht dit niet het geval zijn en wij een beschadigd product ontvangen kunnen wij de waardevermindering van het product op de klant doorberekenen.

Voordat je wat besteld is het handig om te weten wat de retourkosten zijn mocht het product niet naar wens zijn. Hieronder een overzicht van de mogelijke retourkosten:

  • Standaard pakket  via PostNL: € 7,25
    bijvoorbeeld een woonaccessoire, hanglamp of bijzettafel
  • Groot pakket via PostNL: € 13,50
    bijvoorbeeld een vloerkleed, eetkamerstoel of salontafel
  • Een kast of tafel via BK-transport: € 45,00

Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem. Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via: [email protected] 

Bij Liviza focussen wij ons op het aanbieden van unieke producten. Onze productontwerpers halen inspiratie uit kunst, cultuur, landschap en natuur. Liviza biedt een uniek assortiment aan met producten die exclusief verkrijgbaar zijn bij Liviza.

Onze Service

Aandacht voor de klant

Bij Liviza staat klanten service hoog in het vaandel. Wij staan elke werkdag klaar om jouw vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Mocht je een vraag hebben neem gerust contact met ons op! 

Wil je als eerste op de hoogte zijn van speciale aanbiedingen en trends?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang 5% korting

5% korting? Schrijf je in

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en gebruik de kortingscode in de mail op je eerst volgende bestelling.