Klantenservice

Wij streven naar een uitstekende klantenservice waarbij het waarmaken van de verwachting van jou als klant het hoogste doel is. Dus ook als je vragen hebt. Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Vind jij hier niet het antwoord op jouw vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]

Veelgestelde vragen

Wil je jouw product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de grootte van jouw order. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde is ontvangen.

Wij hanteren binnen Nederland geen verzendkosten. Zakelijke klant? Neem dan contact met ons op. Indien je meerdere producten tegelijk wilt bestellen gelden er andere inkoopprijzen en verzendkosten.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Wij zijn iedere dag telefonisch bereikbaar via 0481-745 544 of per mail via [email protected]

Je kunt als klant voor iedere vraag een ticket aanmaken wanneer je bent ingelogd. Voor iedere nieuwe vraag kan er een nieuw ticket aangemaakt worden. Onze klantenservice kan met dit systeem precies zien welke vragen er nog voor jou openstaan om jou op deze manier zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.