Verzenden en retourneren

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Kleine artikelen zoals woonaccessoires, nachtkastjes, verlichting en andere kleine artikelen worden binnen 1-2 werkdagen bezorgd, indien vóór 16.00 uur besteld. Grotere pakketten zoals tafels en kasten worden binnen 3-5 werkdagen bezorgd, indien voorradig. Deze pakketten worden achter de eerste voordeur bezorgd bij onze standaard  gratis bezorging.

Mochten wij deze levertijden niet kunnen halen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Na het verwerken van je bestelling verzenden wij zo spoedig mogelijk de track and trace code via de mail. Hiermee kun je je pakket op de voet volgen. Let op: Dit mailtje wil nog wel eens in de SPAM/ongewenste mailtjes terechtkomen. Bestel je een groot artikel zoals een kast of eetkamertafel dan neemt onze bezorgdienst BK-Transport per mail contact met je op voor een passende datum voor de bezorging. 

Wij werken samen met meerdere koeriers.

Wordt je pakket verzonden met PostNL of DHL dan ontvang je hiervan de track and trace met informatie van de bezorging.

Een groot artikel wordt geleverd door BK-transport, zij zullen contact met je opnemen voor een passende datum voor de bezorging.

LET OP: Onze bezorging is tot de eerste voordeur (na een eventuele lift)

Onze koerier levert het pakket af op de begane grond achter de eerste voordeur. Woon je op de 1e verdieping of hoger? Indien er geen lift aanwezig is wordt het pakket op de begane grond geleverd. Twijfel je? Neem dan contact op of beschrijf je woonsituatie in de bestelnotities.

Bij Liviza omvat de standaard gratis bezorging het volgende:

  1. Gratis levering: We brengen je bestelling zonder extra kosten naar het door jou opgegeven adres in Nederland.

  2. Bezorging via betrouwbare partners: We werken samen met gerenommeerde bezorgdiensten zoals PostNL, DHL en BK-Transport om ervoor te zorgen dat je pakket veilig en op tijd wordt bezorgd.

  3. Verzending binnen Nederland: Onze gratis bezorging geldt voor adressen binnen Nederland. LET OP: onze bezorgdiensten leveren tot aan de eerste voordeur, na een eventuele lift.

We streven ernaar om je bestelling op een efficiënte en zorgvuldige manier bij je thuis te bezorgen, zodat je kunt genieten van je nieuwe aankopen zonder extra kosten voor de bezorging.

In Nederland wordt ieder pakket standaard gratis thuisbezorgd. Kleine en middelgrote pakketten worden via PostNL en DHL in heel Nederland bezorgd, ook op de Waddeneilanden.

Grote pakketten zoals kasten en tafels worden door BK-transport bezorgd.

Zakelijke klant? Neem dan contact met ons op! Indien je meerdere producten tegelijk wilt bestellen gelden er andere inkoopprijzen en verzendkosten.

Voor bestellingen naar België worden verzendkosten in rekening gebracht. De exacte kosten kunnen worden bekeken door de producten in je winkelmand te plaatsen.

Zakelijke klant? Neem dan contact met ons op! Indien je meerdere producten tegelijk wilt bestellen gelden er andere inkoopprijzen en verzendkosten.

Ja, wij leveren ook op de Waddeneilanden. Onze standaard gratis bezorging is van toepassing op kleine en middelgrote pakketten. Neem contact met ons op voor grote meubels zoals tafels en kasten

Als je niet volledig tevreden bent met je bestelde artikelen, heb je 14 dagen na ontvangst om aan te geven dat je het pakket wilt retourneren. Neem contact met ons op via [email protected] om dit aan te geven. Na het melden van de retour heb je nog eens 14 dagen de tijd om het pakket terug te sturen. Houd er rekening mee dat de kosten voor de retourzending van jouw huisadres naar ons adres voor eigen rekening zijn. Deze kosten kunnen variëren per bestelling. Bij het terugsturen van het pakket verwachten we dat je het met alle meegeleverde accessoires en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking terugstuurt. Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen, zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retour terugstorten.

Zorg ervoor dat je het product met zorg behandelt en bij retourzending goed verpakt. Als we een beschadigd product ontvangen, kunnen we de waardevermindering van het product aan de klant doorberekenen.

Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour verzending goed is verpakt. Mocht dit niet het geval zijn en wij een beschadigd product ontvangen kunnen wij de waardevermindering van het product op de klant doorberekenen. 

Voordat je wat besteld is het handig om te weten wat de
retourkosten zijn mocht het product niet naar wens zijn. Hieronder een
overzicht van de mogelijke retourkosten:

  • Standaard pakket via PostNL: € 7,25. Bijvoorbeeld een woonaccessoire, hanglamp of bijzettafel
  • Groot pakket via PostNL: € 13,50. Bijvoorbeeld een vloerkleed, eetkamerstoel of salontafel
  • Een kast of tafel via BK-transport: € 45,00
 

Weet je niet in welke categorie je artikel valt neem dan contact op met de bezorgdienst waarmee het pakket in eerste instantie is geleverd.

Voor het ruilen van een product neem contact op met [email protected]. Je draagt de kosten van het retour zenden van het product zelf.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan nog het bezorgadres voor je te wijzigen.

Nee, Liviza levert alleen binnen Nederland en België.

Onze Service

Aandacht voor de klant

Bij Liviza staat klantenservice hoog in het vaandel. Wij staan elke werkdag klaar om jouw vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Mocht je een vraag hebben neem gerust contact met ons op! 

Wil je als eerste op de hoogte zijn van speciale aanbiedingen en trends?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang 5% korting

5% korting? Schrijf je in

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en gebruik de kortingscode in de mail op je eerst volgende bestelling.