Klachten

Als jij tevreden bent zijn wij dat ook! Helaas kan het altijd voorkomen dat er toch iets niet naar wens is verlopen. Dat is vervelend, wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Je kunt je klacht via de email of telefonisch indienen. Dit kan door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 0481-745 544
Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je klacht:

  • Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
  • Het ordernummer
  • Een omschrijving van je klacht
  • Eventuele foto’s die de klacht toelichten

Tevreden klanten. Daar doen wij het voor!

ODR platform

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.